lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

اعتراض یونایتد به برخورد پلیس ایتالیا

پلیس ایتالیا
در جریان بازی دو تیم درگیری هایی میان طرفداران آنها رخ داد
اعتراض یونایتد به برخورد پلیس ایتالیا با هوادارانش

باشگاه منچستر یونایتد انگلستان پلیس ایتالیا را به "واکنش نامتناسب" علیه هواداران این تیم در جریان مسابقه چهارشنبه شب با آ اس رم در ورزشگاه المپیک رم متهم کرده است.

در این دیدار که از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های اروپا برگزار می شد، بین طرفداران دو تیم برخوردهایی پیش آمد که با مداخله نیروهای پلیس و مضروب شدن چندین طرفدار منچستر یونایتد همراه شد.

این باشگاه انگلیسی از هواداران خود خواسته است مشاهدات خود را به صورت کتبی تسلیم کنند تا در تحقیقاتی که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در این زمینه برپا خواهد کرد از آن استفاده شود.

مقام های منچستر یونایتد در حالی از عملکرد پلیس ایتالیا انتقاد کرده اند که رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا به دفاع از ماموران پرداخته و گفته نباید کسانی که امنیت فضای ورزشی را تامین می کنند بدین شکل مورد مواخذه قرار بگیرند.

این دیدار که اخراج پل اسکولز، هافبک منچستر یونایتد، را نیز شاهد بود در نهایت با نتیجه دو بر یک – با گل های تاده ی و ووسینیچ برای رم در برابر تک گل رونی برای منچستر – به سود میزبان خاتمه یافت.

تایید محرومیت استقلال در دادگاه عالی ورزش

دادگاه عالی ورزش حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را در مورد محرومیت باشگاه استقلال تهران از رقابت های جام باشگاه های آسیا تایید کرده و بررسی موارد مرتبط با قوانین مسابقات را در حوزه اختیارات خود ندانسته است.

تیم استقلال پس از آنکه موعد مقرر برای ارسال اسامی بازیکنانش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (۱۱ فوریه) از دست داد، طبق قوانین این کنفدراسیون از شرکت در این رقابتها محروم شد.

طی نزدیک به دو ماه پس از این حکم مسئولین فوتبال ایران و باشگاه استقلال تلاش فراوانی کردند تا در این حکم تجدید نظر شود، اما به نظر می رسد با حکم دادگاه عالی ورزش که بالاترین مرجع رسیدگی به اختلافات به شمار می رود، محرومیت این تیم قطعی شده باشد.

با این حال بنا به گزارش برخی رسانه های ایرانی مسئولان این باشگاه از ادامه تلاش های حقوقی خود برای تغییر این رای خبر داده اند.

نتایج رقابت های قهرمانی باشگاه های اروپا

دو دیدار باقی مانده از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی فوتبال جام باشگاه های اروپا چهارشنبه شب برگزار شد و تیم های چلسی و منچستر یونایتد برابر حریفان خود متوقف شدند.

تیم چلسی، صدر نشین لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان تیم والنسیا از اسپانیا بود که در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد. گلهای این مسابقه را سیلوا در دقیقه سی مسابقه برای میهمان به ثمر رساند و دروگبا در دقیقه پنجاه و سوم، مسابقه را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم های منچستر یونایتد و آ اس رم در پایتخت ایتالیا به دیدار هم رفتند که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود میزبان پایان یافت.

سه شنبه شب دو دیدار از همین سری برگزار شد که در آنها بایرن مونیخ آلمان و آث میلان ایتالیا به تساوی دو بر دو رسیدند و لیورپول با نتیجه جالب توجه سه بر صفر میزبان خود پی اس وی آیندهوون هلند را مغلوب کرد.

دیدارهای برگشت سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود .

خبرهای کوتاه از ورزش ایران و جهان:

  • فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال فرانک ریکارد، مربی تیم بارسلونای اسپانیا، را به عنوان برترین مربی فوتبال در سال ۲۰۰۶ میلادی برگزید. ریکارد همراه با باشگاه بارسلون در این سال قهرمانی باشگاه های اسپانیا و اروپا را به دست آورد.

  • خبرگزای دولتی ایران، ایرنا، گزارش کرده که تیم کاملی از تکواندو کاران زن ایران در رقابت های جام جهانی این رشته که ماه آینده در چین برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. تیم های ورزشی زنان ایران در سال های اخیر با لباس های ویژه ای که منطبق بر قوانین اسلامی است در مسابقات بین المللی شرکت کرده اند.

  • ونوس ویلیلمز، تنیس باز زن آمریکایی و نفر اول پیشین جهان، در رقابت های باش اند لامب در فلوریدا در ایالت متحده در حالیکه یک ست از پتی اشنایدر عقب بود در دو ست بعدی وی را شکست داد و به مرحله بعد این رقابت ها صعود کرد.

  • محمد علیرضایی، شناگر ایرانی، در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی شنا توانست بار دیگر به این لیست وارد شود و در رشته پنجاه متر قورباغه در رتبه شصت و چهارم قرار بگیرد. علیرضایی در رقابت های جهانی شنا که هفته گذشته در استرالیا برگزار شد، در این ماده از بین ۱۳۶ شناگر عنوان ۴۳ را به خود اختصاص داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://hurrahsport.com

پرتال هورا ورزش افتتاح شد
دعوت به همکاری
پرتال جامع اطلاع رسانی ورزش افتتاح شد .
Www.HurrahSport.Com
همراه با امکاناتی بی نظیر
• پشتیبانی از 9 زبان ( فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ، پرتغالی)
• جدیدترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان
• بانک جامع و کامل اطلاعات ورزش
• مسابقه و سرگرمی همراه با جوایز ارزنده
توجه : بروز رسانی سایت برای کاربران امکان پذیر می باشد و شما هم می توانید سهمی بسزا در روند رو به رشد سایت داشته باشید .
شما می توانید مدیر بخشی از سایت شوید و قسمت مربوط به خود را مدیریت کنید .
هورا اسپرت دارای باشگاه خبرنگاری می باشد و شما می توانید در دوره خبرنگاری پرتال ورزش شرکت نموده و مدرک خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران هورا اسپرت دریافت کنید .
به همراه امکانات باورنکردنی دیگر که پس از مراجعه به سایت مشاهده خواهید کرد .
از شما دوست گرامی دعوت بعمل می آید .
لطفاٌ جهت اعلام همکاری شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در قسمت تماس با ما وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .
با تشکر .
www.hurrahsport.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد