lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

Magic Login For Yahoo! Messenger 7.5


Magic Login Full
« نرم افزاری برای ورود به یاهو مسنجر با چند آی دی مختلف »
اگر می خواهید که با چند آی دی به یاهو متصل شوید و در یک زمان با چند آی دی چت کنید، از این نرم افزار استفاده کنید.
برای استفاده؛ ابتدا یاهو مسنجر را کاملا می بندید، بعد این نرم افزار را اجرا کرده و دکمه ... را می زنید و فایل اجرایی یاهو مسنجر به نام YahooMessenger.exe را برایش پیدا کرده و دکمه Open را میزنید و حالا دکمه Crack it ! . به شما پیغامی میرسد که " عملیات کرک کامل شد " !
بعد از این کار هر بار که روی آیکون اجرایی یاهو مسنجر دوبل کلیک کنید، یک یاهو مسنجر جداگانه باز میشود و شما می توانید در هر کدام یک از آنها با یک آی دی لوگین شوید.


Info این نرم افزار برای کرک کردن ! Yahoo Messenger With Voice Version 7.5 هست. البته روی ورژن قبلی یعنی 7 نیز کار میکند !!


Download دانلود- 6 کیلوبایت

برلین خود را برای برگزاری جام جهانی آماده می کند

دروازه براندنبورگ

آلمان، میزبان جام جهانی فوتبال 2006، دست بکار شده که ثابت کند می تواند میزبان خوبی برای برگزاری این رقابتها باشد. با توجه به اینکه کمتر از دوماه به آغاز بازیها مانده باید دید که خوشامد گویی آلمانی ها چگونه خواهد بود.

"زمانی برای دوستی" شعاری است که آلمانی ها برای این دوره از جام جهانی برگزیده اند تا نگاه کلیشه ای که پس از جنگ جهانی دوم نسبت به آلمان وجود داشته زیر سایه میزبانی صمیمانه ای کمرنگ شود.

بخش بزرگی از این مسئولیت برعهده برلین است که میزبان پنج مسابقه و بازی فینال مسابقات در ورزشگاه المپیازتادوین است؛ محلی که آلمان نازی المپیک 1936 را در آن برگزار کرد.

با آنکه چند هفته به آغاز مسابقات مانده، سوغاتی های سنتی برلینی در قالب کلاه، تی شرت و چتر به بازار آمده است

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2006 روز هفتم ژوئن در کنار دروازه براندنبورگ، نماد شهر برلین برگزار می شود.

با آنکه چند هفته به آغاز مسابقات مانده، سوغاتی های سنتی برلینی در قالب کلاه، تی شرت و چتر به بازار آمده است.

اما در خیابانها بجز تعداد اندکی تابلو، هنوز نشان دیگری از فرارسیدن برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی جهان به چشم نمی خورد.

گری تیلور 35 ساله که پنج سال گذشته را در برلین زندگی کرده است در این باره می گوید: " برلینی ها مانند انگلیسی ها دیوانه فوتبال نیستند. برلینی ها در مورد هیچ چیزی ذوق زده نمی شوند." به عقیده آقای تیلور رفتار آنها برعکس کلنی ها و یا مونیخی هاست.

رانندگان تاکسی، که بهترین راه سنجش احساسات یک شهر هستند علت این جو ساکت را ناشی از ترس برلینی ها از هجوم قریب الوقوع صدها هزار نفر به این شهر می دانند.

ورزشگاه المپیک برلین محل برگزاری فینال جام جهانی 2006

مارتا فامپل، 44 ساله، راننده تاکسی برلینی، در جمع بندی مکالماتی که با مسافرانش داشته می گوید که بسیاری از آمدن مردم ( اوباش و کسانی بیش از اندازه مشروبات الکی می نوشند) و دردسر ایجاد کردن آنها نگرانند.

او می گوید: " برلین غوغا خواهد کرد. من فکر می کنم که ما اخلاق خاصی داریم؛ ما ممکن است یک کمی وقیح باشیم، اما دلهایمان بزرگ است."

راننده تاکسی دیگری گفت که تصمیم دارد در زمان برگزاری مسابقات برای گریز از شلوغی به مدت یک ماه شهر را ترک کند. او افزود محدودیت هایی که برای تاکسی ها در روزهای برگزاری مسابقات مقرر کرده اند، شغل آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

یولیا کین بائوم، سخنگوی یکی از نمایندگان آلمانی فیفا می گوید: " آلمان چهره چندان خوبی ندارد و ما می خواهیم نشان دهیم که آنقدرها هم که بقیه فکر می کنند بد نیستیم."

او در ادامه می افزاید: " مردم بقیه دنیا فکر می کنند که آلمانی ها خیلی جدی هستند و هنوز نسبت به ما به دلیل جنگ جهانی دوم، دیسیپلین خشن آلمانی و این عقیده که ما می خواهیم رهبر دنیا باشیم نظر بدی دارند."

مرتفع ترین ساختمان برلین با توپ فوتبال آرایش شده است

با این دیدگاه برگزار کنندگان این تورنمنت گامی غیر معمولی برداشته اند و هواداران فوتبال را تشویق کرده اند که بدون آنکه بلیت بازیها را داشته باشند به آلمان سفر کنند و بازیها را بر روی پرده های بزرگی ببیند که در بیشتر شهرهای آلمان برپا خواهد شد. فقط در برلین 9 پرده بزرگ برای پخش بازیها در نظر گرفته شده است.

برلین با بیش از 600 هتل و پذیرایی از نزدیک به 2 میلیون مسافر در سال، آمادگی برای میزبانی جمیعت بالای بازدیدکنندگان را دارد.

همچنین مکانهای برای برپایی 2000 چادر برای مسافرانی که موفق به گرفتن جا در هتلها نشده اند مهیا شده است. همچنین فروشگاه ها مجازند در طول برگزاری مسابقات تا دیر وقت باز باشند.

پیش بینی می شود بیش از یکصد هزار نفر انگلیسی برای دیدن بازیهای تیم محبوبشان به آلمان سفر کنند. بیشتر آنها برای نخستین بار است که پا به این کشور می گذارند. کارشناسان سفر در بریتانیا معتقدند که علت عدم مسافرت آنها به آلمان تاکنون می تواند تصور آنها درباره جنگ جهانی دوم باشد.

 ۲.گزارش تصویری: جشن و شادی در خیابانهای تهران
شادی در خیابانهای تهران بعد از پیروزی تیم فوتبال ایران بر بحرین و راهیابی به جام 2006 آلمان.









نجات 'اسکلت سرگردان' از بیابان های استرالیا

مردی ۳۵ ساله بعد از ده هفته سرگردانی در بیابان های شمال استرالیا و خوردن زالو و قورباغه، موفق شد جان سالم به در ببرد.
ریکی مگی

ریکی مگی که مطبوعات استرالیایی از او به عنوان اسکلت متحرک نام می برند، هفته پیش پس از رسیدن به جاده ای در نزدیکی شهر شمالی داروین به وسیله راننده یک خودروی عبوری نجات داده شد.

آقای مگی که در بیمارستان بستری است، به امدادگران گفته بود که به علت خرابی خودروی شخصی خود که یک میتسوبیشی مدل چلنجر بود، در بیابان سرگردان شد ولی پس از نجات در مصاحبه ای با روزنامه تایمز بریتانیا، سوءقصد یک مسافر عبوری را علت آوارگی خود در بیابان عنوان کرد.

به گفته آقای مگی، او که راهی اداره کاریابی شهر بندری هدلند در غرب استرالیا بود، پس از سوار کردن یک مسافر عبوری در یکی از جاده های بین شهری بی هوش می شود و پس از به هوش آمدن متوجه می شود که درون یک چاله است و مقدار زیادی پلاستیک و خاشاک بر روی او ریخته شده است.

او می گوید پس از به هوش آمدن متوجه می شود که سه قلاده دینگو قصد دارند به او حمله کنند.

دینگو ها سگ های وحشی بومی استرالیا هستند.

او می گوید پس از یک هفته سرگردانی در بیابان به یک آبگیر طبیعی برخورد کرده و از زالو های موجود در آن برای تغذیه استفاده کرده است.

ریکی مگی گفت برای خوردن قورباغه هایی که به تله می انداخت، آنها را در برابر نور خورشید خشک می کرده است ولی زالوها و ملخ ها را به صورت خام می خورده است.

به گفته آقای مگی مسافر ناشناس او یک بومی استرالیایی بوده است ولی هنوز مشخص نیست کدام یک از داستان های او واقعیت دارد.