lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

واژه نامه - بیش از نیم میلیون کلمه در 20 لغت نامه تخصصی

منبع: www.p30download.com


نرم افزار فرهنگ لغت واژه نامه محصول شرکت پژوهشگر انفورماتیک، یکی از قدیمیترین فرهنگ لغت های انگلیسی به فارسی عرضه شده برای ویندوز است. این فرهنگ لغت بر ظاهر محیط ساده خود دارای بانک عظیمی از لغات و اصطلاحات تخصصی میباشد. که در نوع خود مشابه ندارد! واژه نامه حاوی بیش از نیم میلیون کلمه در 20 لغت نامه تخصصی مختلف میباشد. 

لغت نامه های تخصصی واژه نامه عبارتند از:
واژگان عمومی، اقتصاد و برنامه ریزی، الکترونیک کاربردی، روانشناسی، راه و ساختمان، اصطلاحات نظامی، معماری، هواپیمایی، دریانوردی، صادرات و واردات، اصطلاحات ورزشی، واژگان حقوقی، فنی دانشگاهی، تجارت بین الملل، اختر شناسی، تربیت بدنی، حقوق اسلامی، شیمی، محیط زیست، فرهنگ کامپیوتر

ویژگی های کلیدی فرهنگ لغت واژه نامه:
- بیش از نیم میلیون لغت در 20 رشته تخصصی
- دارای لیست الفبایی برای کلمات کلیه رشته ها
- محیط ساده با کاربری آسان
- سازگار با ویندوز های مختلف
- عدم نیاز به نصب

 

منبع: www.p30download.com
تصویری از محیط نرم افزار



پسورد: www.p30download.com
 دانلود فرهنگ لغت واژه نامه - سرور راپید شیر
دانلود - 496 مگابایت (بخش اول) | دوم | سوم | چهارم | پنجم | ششم 

 دانلود فرهنگ لغت واژه نامه - سرور مگا آپلود
دانلود - 496 مگابایت (بخش اول) | دوم | سوم | چهارم | پنجم | ششم 

لینک منبع

منبع: www.p30download.com


نرم افزار مترجم پارس ابزاریست جهت ترجمه متن انگلیسی به جملات فارسی که که دارای قابلیت ترجمه متون فنی و علمی در 38 زمینه تخصصی نیز میباشد. با توجه به نوع بسته ی نرم افزاری که در اختیار شماست میتوانید یک یا چند مورد از این 38 رشته را برای ترجمه به کار بگیرید. نسخه جدید مترجم پارس به شما این امکان را میدهد که با هر بار نصب، رشته تخصصی خود را به دلخواه تغییر داده و با توجه به نوع بسته نرم افزاری که در اختیار دارید یک یا چند رشته را از بین 38 رشته به کار بگیرید.

کار ترجمه در یک محیط متنی انجام میشود ، میتوانید متن انگلیسی را به چند روش وارد کنید:
- از طریق صفحه کلید
- باز کردن یک فایل متنی از داخل محیط نرم افزار
- انتخاب بخشی از یک متن و کپی کردن آن در محیط نرم افزار
- استفاده از اسکنر و ...

رشته های موجود در این بسته عبارتند از:
عمومی، بازرگانی و تجارت، حقوق و قوانین، حسابداری، اقتصاد و مدیریت، کامپیوتر، تاریخ ادیان، زمین شناسی، روان شناسی، روزنامه نگاری (ارتباطات)، فلسفه، نفت و گاز، کشاورزی و شیلات، تجارت هوایی، مهندسی عمران / شهرسازی، مهندسی صنایع، مهندسی متالورژی، گوهرشناسی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک، علوم سیاسی، مهندسی نساجی، علوم پزشکی ، تربیت بدنی (ورزش)، جامعه شناسی، علوم بانکداری، علوم نظامی، دانش شناسی و آموزش، مهندسی آب و آبرسانی، مدیریت و برنامه ریزی، مهندسی معدن، صنایع غذایی، فنی و مهندس، زیست شناسی، هنرهای تجسمی، کیهان شناسی و نجوم، برنامه ریزی شهری و منطقه ای، زبان شناسی، علوم تربیتی و آموزش


راهنما:
برای سفارش خرید نسخه کامل نرم افزار به سایت سازنده نرم افزار مراجعه کنید.

قیمت: 2,650,000 ریال
ترجمه آنلاین (نمونه کار این نرم افزار)
سایت سازنده
لینک منبع

محافظت 360 درجه از کامپیوتر شما با Norton 360 All-in-One Securit

حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آنها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همانطور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player ، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.

نکته دیگری که نباید از آن غافل شویم این است که همانگونه که روز به روز سیستم های کامپیوتری پیشرفته تر و به اصطلاح سازندگان امن تر می شود ولی به همان نسبت نیز برنامه های مخرب نیز پیشرفت نموده و نسبت به گذشته هوشمند تر و با روش ها و راههای جدیدتری پا به عرصه حیات می گذارند! پس لزوم نصب نرم افزار های محافظ یا همان آنتی ویروس ها روز به روز محسوس تر می شود ولی همانطور که اشاره شد نرم افزار های آنتی ویروس به تنهایی امنیت کامل را برقرار نمی کنند و چند نرم افزار دیگر نیز باید در کنار آنتی ویروس ها نصب شود که کمتر فردی این نرم افزار ها را نصب می کند به همین خاطر شرکت سیمانتک-Symantec، بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای ضدویروس در جهان، سرانجام پس از انتظاری طولانی مجموعه نرم‌افزار امنیتی جدیدی را با نام نورتون ‪ Norton 360- ۳۶۰‬را تولید نموده است. نرم افزار نورتون 360 به گستره وسیعی از امکانات از جمله قابلیت ضدویروس، ضد اسپای‌ور، دیوارآتش(فایروال)، فناوری ضد هک، قابلیت پشتیبانی(بک‌آپ) از فایلهای موجود در هارد دیسک، فناوری افزایش ضریب ایمنی معاملات اینترنتی و قابلیت بهینه‌سازی کارایی و عملکرد رایانه مجهز است. این نرم افزار از تمامی زوایای کامپیوتر شما محافظت می کند و با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و .. می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton 360 All-in-One Security :
- نرم افزار امنیتی قوی که به صورت خودکار از سیستم شما حفاظت می کند
- پاک کردن خودکار ویروس از ایمیل های آلوده و پیام های آلوده
- بلوک کردن کرم های مخرب
- متوقف نمودن ردیابی سیسنم شما توسط جاسوس افزارها - Spyware 
- تهیه بک آپ از کلیه اطلاعات و درایو های کامپیوتر جهت بازگردانی اطلاعات در صورت نیاز
- قابلیت بک آپ محلی از CD , DVD و درایو های خارجی
- حذف اطلاعات اضافی که کارایی کامپیوتر را کاهش می دهند در جهت بالا بردن کارایی سیستم
- حذف سابقه عملکرد فرد در اینترنت به صورت خودکارجهت جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و لو رفتن اطلاعات شخصی
- مجهز به فناوری جدید سونار برای حفاظت از فعالیت مالی کاربران در اینترنت
- مجهز به فلیتر شناسایی سایتهای جعلی موسوم به "فیشینگ" برای جلوگیری از ورود بدون اطلاع کاربر به این سایت ها
- و ...

منبع: www.p30download.com



قیمت: 79.99 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 80.39 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
مشاهده تور معرفی نرم افزار
سایت سازنده
لینک منبع

سفارش خرید مجموعه کامل نرم افزار های نورتون 2007 - تحویل در محل و دریافت وجه