lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

زیبا، معروف و باهوش

حتماً شما برخی از بازیگران و افراد مشهور دنیا را می شناسید. شاید فکر کنید بسیاری از این افراد تنها در حرفه خود موفق بوده اند و استعدادهای بیشتری ندارند. اما شاید باید دوباره فکر کنید. در اینجا بازیگران و افراد مشهوری معرفی می شوند که نه تنها زیبا و موفق هستند، بلکه در زمینه های مختلف مانند تحصیلی هم بسیار موفق بوده اند.

.ناتالی پورتمن

شما او را در تعدادی فیلم بزرگ دیده اید، مانند The Professional،Garden State و Star Wars.

چرا زیباست: شما هر چقدر به او نزدیک تر می شوید، زیبایی های بیشتری در او می بینید.

چرا باهوش است: دبیرستان را با بالاترین نمره دیپلم به پایان رساند. سپس به دانشگاه "هاروارد" رفت و لیسانس خود را در رشته روانشناسی گرفت. همچنین تحصیلات عالی خود را در دانشگاه "هبرو" ادامه داد. او به زبان عبری، فرانسه و ژاپنی مسلط است.

سیندی کرافورد


شما احتمالاً عکس او را تقریباً روی تمام مجلات مد دهه ۶۰ دیده اید.

چرا زیباست: او خال کنار لب را مد کرد. وی هنوز در سن چهل سالگی زیباست.

چرا باهوش است: شاگرد ممتاز دبیرستان بود و دیپلم خود را با کامل ترین نمره گرفت، سپس با بورس تحصیلی کامل وارد دانشگاه "نورث وسترن" و مشغول تحصیل در رشته مهندسی شیمی شد. بعد از یک ترم تحصیلی برای دنبال کردن تمام وقت حرفه مدل و فشن از دانشگاه خارج شد. (ولی می توانست تحصیلاتش را تمام کند!!!)

آیشواریا رای

شما او را در تعداد زیادی از فیلم های بالیوود (هندی) دیده اید.

چرا زیباست: او برنده مقام ملکه زیبایی سال ۱۹۹۴ دنیا شد. همچنین بسیاری از نظرخواهی های اینترنتی، مقالات مجلات و حتی جولیا رابرتز، بازیگر معروف هالیوود لقب زیباترین زن جهان را، برای همیشه به او دادند.

چرا باهوش است: او دانشجوی کالج معتبر "روپارل" (بخشی از دانشگاه مومبئی) در هند بود. مایل به تحصیل در رشته پزشکی یا جانورشناسی بود ولی در نهایت رشته معماری را برگزید. او به زبان های متعددی از جمله هندی، ماراتی، انگلیسی و تمیلی (که زبان مادریش است) مسلط است.

الیزابت شو


شما او را از فیلم های Leaving Las Vegas، Cocktail، Adventures in Babysitting، The Karate Kid می شناسید.

چرا زیباست: مطمئناً بعضی از دخترها زمانی ظاهر نامناسبی دارند ولی الیزابت همیشه دختر خوشرو و زیبایی بوده.

چرا باهوش است: در کالج "ولسلی" و دانشگاه "هاروارد" تحصیل کرده است. او در نیمه اول دهه ۸۰ میلادی دانشگاه "هاروارد" را با هدف تمرکز بر روی بازیگیری ترک کرد، ولی ۱۵ سال بعد به دانشگاه بازگشت و مدرک خود را در رشته "فرمانداری" گرفت. (چه پشتکار خوبی!!)

فمکه جانسن

احتمالا شما او را از فیلم هایی نظیر X-Men و Golden Eye می شناسید.

چرا او زیباست: بدون شک همگی زیبایی های او را در فیلم جیمزباند ( Golden Eye ) دیده ایم!

چرا باهوش است: در دانشگاه "کولومبیا" ادبیات و نویسندگی و سپس در دانشگاه "آمستردام" اقتصاد خوانده است.

هدی لامار


اگر شما از اینترنت استفاده می کنید احتمالاً او را نمی شنایسد، اما اگر از پدربزرگ یا مادر بزرگتون بپرسید، آنها این بازیگر زیبا را به خاطر می آورند.

چرا زیباست: ستاره سینمای دهه ۳۰ و ۴۰ بوده و بیشتر به دلیل چهره زیبایش نقش یک زن دلفریب را بازی می کرد.

چرا باهوش است: در حالیکه گواهینامه های تحصیلی رسمی او به درستی سند سازی نشده اند، بزرگترین ادعای هدی لامار ثبت اختراع مشترک او و "جرج آنتیل" برای یک نسخه ابتدایی تکنولوژی ارتباط طیف پخشی است – که بعدها این مفهوم در تلفن های بی سیم و اینترنت WiFi به کار گرفته شد.

آیشا تایلر


شما او را از برنامه های تلویزیونی و فیلم های 24 و Ghost Whisperer، Friends، Television’s Talk می شناسید.

چرا زیباست: نه تنها او بلند قد و زیباست، بلکه انسانی خوش مشرب و شوخی است.

چرا باهوش است: یک لیسانس از دانشگاه "دارتموث" در رشته فرمانداری و یک مدرک در رشته سیاست محیطی دارد. به زبان های فرانسه، روسی و سواحیلی مسلط است. او همچنین یک بازیکن حرفه ای پوکر است!

جنیفر کانلی

شما او را در فیلم های ،Inventing the Abbotts، The Rocketeer، Career Opportunities ،Blood Diamond، A Beautiful Mind،Requiem for a dream دیده اید.

چرا زیباست: چشمان بسیار زیبایی دارد.

چرا باهوش است: دو سال در دانشگاه "یل" مشغول به تحصیل زبان انگلیسی بوده و سپس به دانشگاه "استنفورد" منتقل شد تا مدرک لیسانسش را کامل کند. به زبان های فرانسه و ایتالیایی مسلط است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد