lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

2 دختر جوان سرکرده باند رمال ها بودند

images/20060614/women.jpg 2 دختر جوان که با تشکیل باند رمالی در یکی از روستاهای اردبیل ، از مردم کلاهبرداری و سرقت می کردند ، دستگیر شدند.
چندی پیش مردی با مراجعه به کلانتری 11 روستای درشق اردبیل با ارائه شکایتی عنوان کرد ، در غیاب وی 2 دختر جوان پس از ارتباط با همسرش ادعا کرده اند یک بدبختی بزرگ بزودی سراغ خانواده ام خواهد آمد و آنها می توانند مانع از وقوع این بدبختی شوند. شاکی در ادامه افزود: پس از این که آنها همسرم را با این ترفند فریب دادند ، او را با دارو بی هوش کرده و سپس پول و طلاهای موجود در خانه را به سرقت برده اند.

آغاز تحقیقات

به دنبال این شکایت ، ماموران تحقیقات گسترده ای را در این ارتباط آغاز کردند و متوجه شدند از چندی پیش 2 دختر جوان به نامهای زیبا و بهار ج که احتمالا با هم خواهرند ، در یکی از روستاهای منطقه اردبیل به نام نقدکندی مخفی شده اند. با گزارش موضوع به بازپرس دادسرای اردبیل ، دستور بررسی و تحقیق در زمینه شناسایی و دستگیری هر 2 متهم صادر شد و ماموران متوجه شدند این دو دختر از سرکردگان یک باند بزرگ رمالی هستند که در سطح گسترده از خانم ها کلاهبرداری و سرقت می کنند. همچنین بررسی های پلیس نشان داد ، آنها ابتدا در خصوص وضعیت خانوادگی افراد به صورت غیرمحسوس تحقیق کرده و در ادامه پس از ارتباط با این افراد و ارائه اطلاعات مربوط به زندگی شخصی آنها اعتماد سوژه های مورد نظر خود را جلب می کنند.

دستگیری اعضای باند

با جمع بندی اطلاعات و صدور دستور قضایی ، ابتدا زیبا و بهار دو دختر سرکرده این باند دستگیر و با تحقیق از آنها تمامی همدستان این 2 متهم که شامل 7 مرد و 8 زن بودند ، پیش از آن که فرصت فرار از استان اردبیل را پیدا کنند ، دستگیر شدند. با دستگیری متهمان و کشف یک دستگاه خودرو و لوازم مربوط به رمالی ، متهمان به دستور بازپرس دادسرای اردبیل برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفتند. یادآور می شود متهمان پس از دستگیری ، ابتدا منکر رمالی و کلاهبرداری بودند که از سوی برخی مالباختگان در پلیس آگاهی اردبیل شناسایی شدند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد