lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

آدم ربایی 300 میلیون تومانی ناکام ماند

images/20060614/bads.jpg
 
مرد 20 ساله تهرانی که از سوی شریک سابق داماد خانواده شان ربوده شده و ربایندگان در قبال آزادی اش 300 میلیون تومان پول طلب کرده بودند ، با تلاش کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی کرج پس از 20 روز از چنگال ربایندگان آزاد شد.
به گزارش خبرنگار جام جم ، روز 6 خرداد مردی به پلیس آگاهی کرج مراجعه و از گم شدن فرزند جوانش خبر داد. این مرد در تشریح ماجرا به پلیس گفت : پسر 20 ساله ام به نام نریمان 3 روز پیش با خودروی پژوی 206 مشکی رنگش از مقابل محل کارش ناپدید شد. ابتدا گمان بردیم پیش دوستانش باشد اما خبری از او نشد تا این که یکی از دوستان پسرم گفت ، آخرین بار او را در حالی که 2 دختر جوان سوار خودرویش بودند و به سمت آزادراه تهران کرج در حرکت بوده ، مشاهده کرده است.
با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد ، تحقیقات برای یافتن جوان گمشده آغاز شد.

تقاضای 300 میلیونی
ربایندگان برای آزادی مرد جوان

عصر همان روز، مرد شاکی بار دیگر به مرکز پلیس مراجعه کرد و گفت : فرد ناشناسی با خانه ام تماس گرفت و گفت ، نریمان را به گروگان گرفته و در قبال آزادی اش باید 300 میلیون تومان پرداخت کنید. وی افزود: آنها تهدید کردند اگر پلیس باخبر شود، جسد فرزندم را تحویل خواهند داد. به این ترتیب با توجه به حساسیت موضوع ، سردار رضا زارعی فرمانده انتظامی استان تهران ، دستور ویژه ای را صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی کرج در قالب چند تیم عملیاتی به سرپرستی سرهنگ رحمانی ، سروان چراغی و سروان عباسقلی تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی ربایندگان و آزادی جوان ربوده شده ، آغاز کردند. در ادامه تحقیقات ، پلیس به تحقیق بیشتر از خانواده نریمان (پسر ربوده شده) پرداخت که مشخص شد ، داماد خانواده از چند وقت پیش اختلاف حساب هایی با یکی از شرکایش که در جنوب کشور زندگی می کرده ، داشته است.
با کشف این سرنخ ، این فرضیه که ممکن است ربایندگان به انگیزه انتقام گیری از داماد خانواده ، برادرزن جوانش را به گروگان گرفته باشند ، قوت گرفت.
ماموران با آموزش به خانواده شاکی ، از آنها خواستند، تا اعتماد آدم رباها را جلب کنند. بنا بر این گزارش در ادامه تحقیقات ، پلیس ردپای آدم رباها را در بندرعباس شناسایی و با کسب نیابت قضایی از سوی بازپرس طاهرنژاد به بندرعباس عزیمت کردند و با تحقیق در این محل متوجه شدند ، آدم رباها پیش از حضور پلیس در بندرعباس به خانه ای در منطقه باغستان کرج نقل مکان کرده اند. با به دست آمدن این سرنخ ، ماموران در مرحله بعدی از تحقیقات ، فردی به نام کامبیز را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کمری نیز از وی کشف کردند. ماموران هنگام ترک محل ، با شنیدن صدایی از یکی از اتاق ها ، وقتی موضوع را بررسی کردند ، متوجه شدند صدا مربوط به همان جوان ربوده شده است که در این محل نگهداری می شود. با نجات فرد ربوده شده ، کامبیز اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش به نام مجتبی اقدام به آدم ربایی کرده است که بلافاصله این متهم نیز دستگیر و تحقیق از آنها در شعبه سوم بازپرسی دادسرای کرج آغاز شد. متهمان اعتراف کردند ، از سوی فردی به نام قدرت و دوستانش به بهانه در اختیار قرار دادن مغازه اغفال شده و از جوان ربوده شده نگهداری می کرده اند. به دنبال این اعترافات ، دستور تحقیق و دستگیری قدرت و همدستانش صادر شد و متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بازگشت به آغوش خانواده پس از 20 روز

نریمان ، مرد ربوده شده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چند هفته ای می شد که 2 دختر جوان با عناوینی مختلف به محل کارم می آمدند و مدام برایم ایجاد مزاحمت می کردند. نمی دانستم آنها از طرف چه کسی آمده اند. آن دو تهدیدم می کردند اگر به حرفهایشان گوش ندهم آبروی خانواده ام را خواهند برد. وی افزود: شب حادثه آن دو، به زور و تهدید سوار خودروی من شدند و خواستند آنها را به کرج منتقل کنم.
وقتی به حوالی زندان رجایی شهر کرج رسیدم ، آن دو از خودرو پیاده شدند و ناگهان 3 مرد ناشناس به سمتم هجوم آوردند و پس از ضرب و جرح ، مرا بیهوش کرده و به نقطه نامعلومی بردند و زمانی که به هوش آمدم ، خودم را داخل یک آپارتمان یافتم.
وی ادامه داد: آنها با تهدید اسلحه شماره تماس خانواده ام را گرفتند و وانمود می کردند که با داماد ما اختلاف حساب دارند و تا 300 میلیون تومان پول نگیرند ، مرا آزاد نمی کنند. آدم رباها طی این مدت چشمهایم را بسته بودند تا نتوانم آنها را شناسایی کنم و مدام مرا تهدید به مرگ می کردند تا این که پلیس مرا آزاد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد