lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

میشائیل بالاک رسما به چلسی پیوست

ژوزه مورینیو (راست) مربی چلسی و میشائیل بالاک بازیکن فصل آتی این تیم
ژوزه مورینیو (راست) مربی چلسی و میشائیل بالاک بازیکن فصل آتی این تیم
میشاییل بالاک هافبک ملی‌پوش تیم بایرن مونیخ آلمان، روزدوشنبه رسما به تیم چلسی انگلستان پیوست.

بالاک ‪ ۲۹‬ساله که قراردادش یا بایرن مونیخ پایان یافته است، با امضای قراردادی سه ساله از بایرن مونیخ به چلسی، قهرمان دو فصل گذشته مسابقات لیگ برتر انگلستان پیوست.

به احتمال زیاد بالاک به همراه میشل اسین غنایی، فرانک لمپارد و کلود ماکلله فرانسوی، در ترکیب خط میانی تیم چلسی قرار می گیرد.

بالاک که درمدت چهار سال حضورش در بایرن مونیخ نقش موثری در کسب عناوین قهرمانی بوندسلیگا و همچنین جام حذفی باشگاه‌های آلمان داشت، برای اولین بار فوتبال حرفه ای خود را درخارج از آلمان ادامه می دهد.

فیفا استفاده از زیورآلات را در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان ممنوع کرد

فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا استفاده از زیورآلات توسط بازیکنان را در دیدارهای مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان ممنوع کرد.

بر اساس اعلام فیفا اگر بازیکنی با زیورآلات وارد زمین شود و یا از مقررات پوشیدن لباس سرپیچی کند، بازی قطع نخواهد شد بلکه داور از وی خواهد خواست که زمین را ترک کند و زیورآلات را درآورد و یا لباس خود را عوض کند و بعد از کنترل بازیکن می‌تواند به زمین بازگردد.

همچنین اگر بازیکنی پس از به ثمر رساندن گل، زیر پیراهنی و یا آرمی را به‌عنوان شادی نشان دهد، با کارت زرد جریمه خواهد شد.

فیفا همچنین اعلام کرد بازیکنان هر تیم باید با لباس، شورت، جوراب، ساق بند و کفش وارد زمین شوند و ساق بند آنان باید با جوراب کاملا پوشانده شود.

رافائل نادال فاتح رقابت‌های بین‌المللی تنیس مسترز رم ایتالیا


رافائل نادال تنیس‌باز جوان اسپانیایی، یکشنبه‌شب با پیروزی مقابل راجر فدرر، برترین تنیس باز جهان، فاتح رقابت‌های بین‌المللی مسترز رم ایتالیا شد.

نادال ‪۱۹‬ساله در دیدارفینال که پنج ساعت و پنج دقیقه طول کشید، موفق شد با نتیجه ‪ ۳‬بر ‪ ۲فدررسوییسی را شکست دهد.

در این دیدار نادال ست‌های دوم ،سوم و پنجم را از آن خود کرد و ست‌های اول و چهارم را به فدرر واگذار کرد.

این چهارمین شکست متوالی فدرر، مقابل نادال است.

برترین تنیس باز جهان پیش ازاین دررقابت‌های تنیس آزاد فرانسه در سال ‪ ۲۰۰۵‬میلادی، پیکارهای تنیس دبی و مونت کارلو مغلوب نادال شده بود.

همچنین نادال با این پیروزی، به ‪ ۵۳‬پیروزی پیاپی در زمین‌های خاکی دست یافت تا به رکورد تاریخی گیلرمو ویلاس آرژانتینی برسد.

نادال در پایان این دیدار گفت: سخت‌ترین بازی ‪ ۵۳‬رقابت گذشته خود را برابر فدرر برگزار کرد، اما واقعیت این است که او با دو اشتباه خود در امتیازات پایانی، پیروزی را در این دیدار از دست داد و او می‌توانست با کمی شانس با پیروزی میدان را ترک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد