lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

lasernet

امید وارم که از بازدید خود رضایتمند باشید

ایران واقعی را شکست ندادیم

بالا خره ای وبلاگ ما هم درست شد !

--------------------------------------------------

مفسر فوتبال ژاپن : ایران واقعی را شکست ندادیم

تهران IranSports.Net_ سرجیو مفسر فوتبال ژاپن ضمن تمجید از پیروزی 2 ـ 1 تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران گفت : تصور اینکه در این بازی قدرت برتر فوتبال آسیا را شکست داده ایم اشتباه محض است . هر چند باید از اینکه ژاپن با پیروزی مقابل ایران به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود کرده خوشحال باشیم و به بازیکنان تیم ملی بواسطه کسب این پیروزی و جبران شکست بازی رفت تبریک بگوئیم ولی نباید تصور کنیم که در این بازی قدرت برتر فوتبال آسیا راشکست داده ایم چرا که ایران بدون بازیکنان اروپایی اش در این بازی حاضر شد و این بازی قدرت واقعی فوتبال ایران نبود.
وی ادامه داد : ایران در بازی رفت تیم اصلی ما راشکست داد در حالیکه ما در بازی برگشت تیم دوم ایران را شکست دادیم نباید بواسطه این پیروزی احساس غرور و افتخار کنیم .
مفسر فوتبال ژاپن اضافه کرد : در این دیدار تیم ما تنها 60 درصد نسبت به ایران برتری داشت و بازیکنان جدید بدلیل ناهماهنگی نتوانستند خلا لژیونرهای ژاپن را پر کنند.
وی با اشاره به نتیجه این دیدار تصریح کرد : گل دوم ژاپن کاملا اتفاقی به ثمر رسید و در واقع هدیه دروازه بان ایران بود نمی توان آن را به حساب یک کار تاکتیکی یا خلاقیت فردی گذاشت . به نظر من نتیجه واقعی این مسابقه همان تساوی 1 ـ1 است .
سرجیو در مورد ارزیابی خود از تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت : ایران در غیاب نفرات اصلی خود از وجود چند بازیکن جوان و نیمکت نشین در ترکیب خود سود می برد و طبیعی است نفرات جدید نتوانند در این فاصله کوتاه خود را با تیم هماهنگ کنند. البته ایران بدون لژیونرها نیمی از قدرت خود را ندارد و به همین دلیل نباید چندان از اینکه ایران را شکست داده ایم به خودمان ببالیم و احساس غرور کنیم .
این مفسر فوتبال ژاپن در پایان خطاب به زیکو گفت : مردم ژاپن در جام جهانی انتظار بازیهای بهتری از تیم ملی فوتبال این کشور دارند و بهتر است از حالا بفکر تابستان آینده درآلمان باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد